Motocykl Jawa 350 Style
| ⇓ Základní údaje o tomto motocyklů | |||
|---|---|---|---|
| Název modelu: | Jawa 350 Style | ||
| Kategorie: | Silniční motocykly, Do 500 ccm | ||
| Modelový rok: | 1999 | ||
| Řada: | Jawa 350 | ||
| ⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu | |||
| Hmotnost: | 125 kg | ||
| Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih): | 150 mm | ||
| Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih): | 80 mm | ||
| Výška sedla: | 820 mm | ||
| Rozvor: | 1370 mm | ||
| Typ rámu: | trubkový | ||
| Materiál rámu: | ocel | ||
| ⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu | |||
| Druh motoru: | řadový | ||
| Takt motoru: | dvoudobý | ||
| Chlazení: | vzduchem | ||
| Sekundární převod: | řetěz | ||
| Rozvod: | OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce) | ||
| Příprava směsi: | karburátor | ||
| Emise: | neuvedeno | ||
| Startér: | nožní spouštěč | ||
| Zdvihový objem: | 343.5 ccm | ||
| Vrtání: | 58.0 mm | ||
| Zdvih: | 65.0 mm | ||
| Kompresní poměr: | 9.8:1 | ||
| Počet válců: | 2 | ||
| Počet rychlostních stupňů (manuál): | 4 | ||
| ⇓ Jízdní výkon motocyklu | |||
| Točivý moment: | 32.0 Nm při 4750 otáčkách | ||
| Výkon motoru: | 17.0 kW / 23.0 koní při 5250 otáčkách | ||
| Max. rychlost: | 128 km/h | ||
| ⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva | |||
| Druh paliva: | Natural 95 | ||
| Objem nádrže: | 17.0 litrů | ||
| Rezerva: | 2.8 litrů | ||
| ⇓ Ostatní vlastnosti a parametry | |||
| Brzdy přední: | kotoučové | ||
| Brzdy zadní: | bubnové | ||
| Průměr kotoučů u předních brzd: | 265 mm | ||
| Průměr kotoučů u zadních brzd: | 160 mm | ||
| Sériový rozměr pneu vpředu: | 3.25 x 18 | ||
| Sériový rozměr pneu vzadu: | 3.5 x 18 | ||
| Standardní výbava: | boční stojánek | ||
| Kde koupit: | |||
Další informace: JAWA 350 Style je klasická třistapadesátka s malou kapotáží a hranatým světlometem.
Vzduchem chlazený, dvoudobý zážehový dvouválec o objemu 350ccm. Hlavy válců i blok motoru jsou z hliníkové slitiny, s litinovými vložkami. Motor je dále vybaven tranzistorovým elektronickým zapalováním s indukčním snímačem umístěným na klikovém hřídeli. Čtyřstupňová převodovka s postupným nožním řazením je umístěna v jediném bloku spolu s motorem. Je poloautomatická a dovoluje řazení všech rychlostí bez spojky a to i s plným plynem. Spojka je vícelamelová v olejové lázni.Přední teleskopická vidlice je přepracována a na měkčí tlumič oproti předcházejícím typům a tlumí obstojně i větší nerovnosti. Zadní vidlice je kyvná se dvěma tlumiči na každé straně, které jsou nastavitelné třemi stupni tuhosti podle požadavku na komfort cestování a momentálnímu zatížení stroje.Přední brzda je hydraulická kotoučová s tzv. plovoucím kotoučem s výřezy pro lepší odvod tepla a nečistot, zadní je mechanicky ovládána bubnová s žebrováním pro účinnější chlazeni s ukazatelem opotřebení brzdových čelistí.
Pod sedadlem je menší úložný prostor, dají se namontovat tři Motokufry. Přední světlomet je nastavitelný z místa jezdce. Motor se dá nastartovat i se zcela vybytou baterií.
Jedná se však o nenáročný motocykl s minimálními cenami náhradních dílů.
Benzín se mýchá s olejem, obvykle M2T, v poměru 1:40. Lze použít i Castrol TT v poměru 1:50.
Vzduchem chlazený, dvoudobý zážehový dvouválec o objemu 350ccm. Hlavy válců i blok motoru jsou z hliníkové slitiny, s litinovými vložkami. Motor je dále vybaven tranzistorovým elektronickým zapalováním s indukčním snímačem umístěným na klikovém hřídeli. Čtyřstupňová převodovka s postupným nožním řazením je umístěna v jediném bloku spolu s motorem. Je poloautomatická a dovoluje řazení všech rychlostí bez spojky a to i s plným plynem. Spojka je vícelamelová v olejové lázni.Přední teleskopická vidlice je přepracována a na měkčí tlumič oproti předcházejícím typům a tlumí obstojně i větší nerovnosti. Zadní vidlice je kyvná se dvěma tlumiči na každé straně, které jsou nastavitelné třemi stupni tuhosti podle požadavku na komfort cestování a momentálnímu zatížení stroje.Přední brzda je hydraulická kotoučová s tzv. plovoucím kotoučem s výřezy pro lepší odvod tepla a nečistot, zadní je mechanicky ovládána bubnová s žebrováním pro účinnější chlazeni s ukazatelem opotřebení brzdových čelistí.
Pod sedadlem je menší úložný prostor, dají se namontovat tři Motokufry. Přední světlomet je nastavitelný z místa jezdce. Motor se dá nastartovat i se zcela vybytou baterií.
Jedná se však o nenáročný motocykl s minimálními cenami náhradních dílů.
Benzín se mýchá s olejem, obvykle M2T, v poměru 1:40. Lze použít i Castrol TT v poměru 1:50.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář






