Motocykl Jawa 350 Style
⇓ Základní údaje o tomto motocyklů | |||
---|---|---|---|
Název modelu: | Jawa 350 Style | ||
Kategorie: | Silniční motocykly, Do 500 ccm | ||
Modelový rok: | 1999 | ||
Řada: | Jawa 350 | ||
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu | |||
Hmotnost: | 125 kg | ||
Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih): | 150 mm | ||
Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih): | 80 mm | ||
Výška sedla: | 820 mm | ||
Rozvor: | 1370 mm | ||
Typ rámu: | trubkový | ||
Materiál rámu: | ocel | ||
⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu | |||
Druh motoru: | řadový | ||
Takt motoru: | dvoudobý | ||
Chlazení: | vzduchem | ||
Sekundární převod: | řetěz | ||
Rozvod: | OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce) | ||
Příprava směsi: | karburátor | ||
Emise: | neuvedeno | ||
Startér: | nožní spouštěč | ||
Zdvihový objem: | 343.5 ccm | ||
Vrtání: | 58.0 mm | ||
Zdvih: | 65.0 mm | ||
Kompresní poměr: | 9.8:1 | ||
Počet válců: | 2 | ||
Počet rychlostních stupňů (manuál): | 4 | ||
⇓ Jízdní výkon motocyklu | |||
Točivý moment: | 32.0 Nm při 4750 otáčkách | ||
Výkon motoru: | 17.0 kW / 23.0 koní při 5250 otáčkách | ||
Max. rychlost: | 128 km/h | ||
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva | |||
Druh paliva: | Natural 95 | ||
Objem nádrže: | 17.0 litrů | ||
Rezerva: | 2.8 litrů | ||
⇓ Ostatní vlastnosti a parametry | |||
Brzdy přední: | kotoučové | ||
Brzdy zadní: | bubnové | ||
Průměr kotoučů u předních brzd: | 265 mm | ||
Průměr kotoučů u zadních brzd: | 160 mm | ||
Sériový rozměr pneu vpředu: | 3.25 x 18 | ||
Sériový rozměr pneu vzadu: | 3.5 x 18 | ||
Standardní výbava: | boční stojánek | ||
Kde koupit: |
Další informace: JAWA 350 Style je klasická třistapadesátka s malou kapotáží a hranatým světlometem.
Vzduchem chlazený, dvoudobý zážehový dvouválec o objemu 350ccm. Hlavy válců i blok motoru jsou z hliníkové slitiny, s litinovými vložkami. Motor je dále vybaven tranzistorovým elektronickým zapalováním s indukčním snímačem umístěným na klikovém hřídeli. Čtyřstupňová převodovka s postupným nožním řazením je umístěna v jediném bloku spolu s motorem. Je poloautomatická a dovoluje řazení všech rychlostí bez spojky a to i s plným plynem. Spojka je vícelamelová v olejové lázni.Přední teleskopická vidlice je přepracována a na měkčí tlumič oproti předcházejícím typům a tlumí obstojně i větší nerovnosti. Zadní vidlice je kyvná se dvěma tlumiči na každé straně, které jsou nastavitelné třemi stupni tuhosti podle požadavku na komfort cestování a momentálnímu zatížení stroje.Přední brzda je hydraulická kotoučová s tzv. plovoucím kotoučem s výřezy pro lepší odvod tepla a nečistot, zadní je mechanicky ovládána bubnová s žebrováním pro účinnější chlazeni s ukazatelem opotřebení brzdových čelistí.
Pod sedadlem je menší úložný prostor, dají se namontovat tři Motokufry. Přední světlomet je nastavitelný z místa jezdce. Motor se dá nastartovat i se zcela vybytou baterií.
Jedná se však o nenáročný motocykl s minimálními cenami náhradních dílů.
Benzín se mýchá s olejem, obvykle M2T, v poměru 1:40. Lze použít i Castrol TT v poměru 1:50.
Vzduchem chlazený, dvoudobý zážehový dvouválec o objemu 350ccm. Hlavy válců i blok motoru jsou z hliníkové slitiny, s litinovými vložkami. Motor je dále vybaven tranzistorovým elektronickým zapalováním s indukčním snímačem umístěným na klikovém hřídeli. Čtyřstupňová převodovka s postupným nožním řazením je umístěna v jediném bloku spolu s motorem. Je poloautomatická a dovoluje řazení všech rychlostí bez spojky a to i s plným plynem. Spojka je vícelamelová v olejové lázni.Přední teleskopická vidlice je přepracována a na měkčí tlumič oproti předcházejícím typům a tlumí obstojně i větší nerovnosti. Zadní vidlice je kyvná se dvěma tlumiči na každé straně, které jsou nastavitelné třemi stupni tuhosti podle požadavku na komfort cestování a momentálnímu zatížení stroje.Přední brzda je hydraulická kotoučová s tzv. plovoucím kotoučem s výřezy pro lepší odvod tepla a nečistot, zadní je mechanicky ovládána bubnová s žebrováním pro účinnější chlazeni s ukazatelem opotřebení brzdových čelistí.
Pod sedadlem je menší úložný prostor, dají se namontovat tři Motokufry. Přední světlomet je nastavitelný z místa jezdce. Motor se dá nastartovat i se zcela vybytou baterií.
Jedná se však o nenáročný motocykl s minimálními cenami náhradních dílů.
Benzín se mýchá s olejem, obvykle M2T, v poměru 1:40. Lze použít i Castrol TT v poměru 1:50.

Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář