Motocykl Jawa 350 Tramp
⇓ Základní údaje o tomto motocyklů | |||
---|---|---|---|
Název modelu: | Jawa 350 Tramp | ||
Kategorie: | Enduro, Do 500 ccm | ||
Modelový rok: | 1995 | ||
Řada: | Jawa 350 | ||
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu | |||
Hmotnost: | 148 kg | ||
Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih): | 150 mm | ||
Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih): | 80 mm | ||
Výška sedla: | 860 mm | ||
Rozvor: | 1400 mm | ||
Typ rámu: | trubkový | ||
Materiál rámu: | ocel | ||
⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu | |||
Druh motoru: | řadový | ||
Takt motoru: | dvoudobý | ||
Chlazení: | vzduchem | ||
Sekundární převod: | řetěz | ||
Rozvod: | OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce) | ||
Příprava směsi: | karburátor | ||
Emise: | neuvedeno | ||
Startér: | nožní spouštěč | ||
Zdvihový objem: | 343.5 ccm | ||
Vrtání: | 58.0 mm | ||
Zdvih: | 65.0 mm | ||
Kompresní poměr: | 9.8:1 | ||
Počet válců: | 2 | ||
Počet rychlostních stupňů (manuál): | 4 | ||
⇓ Jízdní výkon motocyklu | |||
Točivý moment: | 32.0 Nm při 4750 otáčkách | ||
Výkon motoru: | 17.0 kW / 23.0 koní při 5250 otáčkách | ||
Max. rychlost: | 125 km/h | ||
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva | |||
Druh paliva: | Natural 95 | ||
Objem nádrže: | 17.0 litrů | ||
Rezerva: | 2.8 litrů | ||
⇓ Ostatní vlastnosti a parametry | |||
Brzdy přední: | kotoučové | ||
Brzdy zadní: | bubnové | ||
Průměr kotoučů u předních brzd: | 265 mm | ||
Průměr kotoučů u zadních brzd: | 160 mm | ||
Sériový rozměr pneu vpředu: | 3 x 21 | ||
Sériový rozměr pneu vzadu: | 3.5 x 18 | ||
Kde koupit: |
Další informace: JAWA 350 Tramp je sportovněji laděná třistapadesátka s předním kolem 21" a s prodlouženou zadní vidlicí z obdélníkových profilů. Zadní nosič a chrániče rukou jsou standardní výbavou.
Konstrukci cestovního endura z produkce českého výrobce Jawa z týnce nad Sázavou lze označit za klasickou, konzervativní či ortodoxní. Je tvořenai poměrně robustním dvojitým uzavřeným rámem z ocelových trubek, jednoduchý dvoudobý dvouválec nevysokého výkonu, čtyřstupňová převodovka, mechanický spouštěč, dvě postranní pružící a tlumící jednotky kyvné zadní vidlice, vpředu kotoučová a vzadu bubnová brzda.Geometrie sedla, řidítek a stupaček je sestavena pro vzpřímenou polohu jezdce, rozložení ovládacích prvků je obvyklé
Snadné spuštění motoru nevyžaduje sílu ani grif. Ve vyšších otáčkách však přenáší vibrace do stupaček, sedla a řidítek.Kotouč má dobrou samočistící schopnost, takže výborně zvládá namočení či znečištění blátem bez snížení účinnosti. Nevyžaduje komplikovanou údržbu a je schopen sloužit dlouho i úspěšně.
Konstrukci cestovního endura z produkce českého výrobce Jawa z týnce nad Sázavou lze označit za klasickou, konzervativní či ortodoxní. Je tvořenai poměrně robustním dvojitým uzavřeným rámem z ocelových trubek, jednoduchý dvoudobý dvouválec nevysokého výkonu, čtyřstupňová převodovka, mechanický spouštěč, dvě postranní pružící a tlumící jednotky kyvné zadní vidlice, vpředu kotoučová a vzadu bubnová brzda.Geometrie sedla, řidítek a stupaček je sestavena pro vzpřímenou polohu jezdce, rozložení ovládacích prvků je obvyklé
Snadné spuštění motoru nevyžaduje sílu ani grif. Ve vyšších otáčkách však přenáší vibrace do stupaček, sedla a řidítek.Kotouč má dobrou samočistící schopnost, takže výborně zvládá namočení či znečištění blátem bez snížení účinnosti. Nevyžaduje komplikovanou údržbu a je schopen sloužit dlouho i úspěšně.
Komentáře
Přehled komentářů
Zdravím,Trampa mám už skoro 1O let a jsem s ním spokojený.Malá pořizovací cena,nevelký výkon,levné náhradní díly.Motorka na kratší vzdálenosti.Akorát je problém se zrychlením a max.rychlostí.Pro někoho,kdo nemá 100tisKč na zahr.motocykl.Nemusí lítat jako blázen je jako stvořená.RAdek
Tramp
(Blaťák, 23. 9. 2011 8:57)